Kajaanin Uimaseura

Harrastusmaksut

Kajaanin Uimaseuran toiminta jakaantuu kahdelle jaksolle, syysjaksolle ja kevätjaksolle. Harrastusmaksut laskutetaan kahdesti vuodessa. Syysjaksolta ja kevätjaksolta tulee erilliset harrastusmaksut, syys-lokakuussa ja tammi-helmikuussa.

Ryhmä/kurssiHarrastusmaksu/jakso
Vesipeuhu/Alkeisuimakoulu130 €
Jatkouimakoulu140€
Tekniikkauimakoulu/Taitouimakoulu150 €
Lasten treeniryhmä160€
Rollokoulu170 €
Treenit 3krt/viikko230 €
Treenit 4 krt/viikko280 €
Treenit 5+ krt/viikko330 €
Aikuisten treeniryhmä50 € + 6€/krt
Aikuisten uintitekniikkakurssi109 €
Avovesiuintikurssi50 €

Lasten ja nuorten kohdalla laskutamme vesirallista ylöspäin harrastusmaksun lisäksi 10€ vakuutusmaksun. Vakuutus on voimassa vuoden (syyskuu 2023 – heinäkuu 2024). Huoltajat ovat vastuussa uimarin vakuutuksesta, jos hänelle on ostettu kilpailulisenssi.

Jäsenmaksu

Lapset, nuoret ja aikuiset, jotka osallistuvat harrastustoimintaan ja maksavat niistä harrastusmaksuja ovat automaattisesti seuran jäseniä. Jäsenyys loppuu, kun ei enään osallistu ryhmän toimintaan ja maksa harrastusmaksua.

Kajaanin Uimaseuran jäseneksi voi myös liittyä, vaikka ei osallistu maksulliseen harrastustoimintaan. Tällainen kannattajajäsenyys maksaa 15€ per kalenterivuosi.

Kannattajajäsen saa äänioikeuden Kajaanin Uimaseuran sääntömääräisiin syys- ja kevätkokouksiin.

Jäsenyys on voimassa aina vuoden kerrallaan tammikuusta-joulukuuhun. Jäsenlasku lähetetään aina seuraan liittymisen yhteydessä tai tammikuussa, kun uusi kalenterivuosi alkaa.

Antakaa liittymisen yhteydessä kaikki yhteystiedot pois lukien henkilötunnus. Puutteelliset yhteystiedot estävät laskun lähettämisen, ja tällöin jäsenyys ei voi astua voimaan. Jäsenlasku toimitetaan sähköpostiin, jonka lisäsitte yhteystietoihin. Ilmoittaudu kannattajajäseneksi tästä.