Kajaanin Uimaseura

Seura

Kajaanin Uimaseura järjestää toimintaa eri ikäisille, eri tasoisille ja erilaisiin tavoitteisiin pyrkiville uimareille. Lapsille on uimaopetusta, harrasteryhmiä ja kilpauintia. Aikuiset voivat harrastaa uintia treeniryhmässä tai osallistua tekniikkakursseille.

Seuramme tavoitteena on edistää uima- ja hengenpelastustaitoa sekä uintiurheilua Kajaanissa ja sen lähiympäristössä. Asiantunteva ohjaus kaikissa ryhmissä ja hyvät olosuhteet harrastamiseen ovat tärkeitä tavoitteemme saavuttamiseksi. Ohjauksen laatua kehitämme osallistumalla säännöllisesti Suomen Uimaliiton sekä Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliiton kursseille. Harrastustoiminnan olosuhteita kehitämme jatkuvasti yhdessä Kajaanin kaupungin kanssa.

FAKTAA

Perustettu: 1937
Uimareita: 122
Lisenssiuimareita: 37
Aikuisuimareita: 30
Uimareita yhteensä: 189
Ohjaajia: 20

Johtokunta

Kajaanin Uimaseuran johtokunta koostuu puheenjohtajasta ja 6 jäsenestä. He vastaavat seuran toiminnan ja talouden ylläpitämisestä sekä kehittämisestä yhdessä toiminnanjohtajan kanssa. Näiden lisäksi tärkeimpiä tehtäviä ovat talkoiden, tapahtumien ja kilpailuiden järjestelyistä huolehtiminen sekä talkooporukan kasaaminen.

Johtokunnan Puheenjohtaja
Juha Huotari